Un papagal pierdut i-a spus veterinarului adresa stapanilor sai

Politia a salvat un papagal african gri acum doua saptamani de pe acoperisul unei case din Nagareyama, langa Tokyo. Dupa petrecerea noptii la politie, a fost transferat la un veterinar din apropiere, timp in care politia cauta indicii ce putea duce catre stapanii papagalului - spune Shinjiro Uemura, un politist local.


Papagalul si-a pastrat tacerea in compania politistilor dar a inceput sa vorbeasca dupa cateva zile cu un veterinar.

"Sunt domnul Yosuke Nakamura," a spus pasarea veterinarului, dupa spusele lui Uemura. Papagalul i-a spus deasemenea si adresa completa, inclusiv nunele strazii. Pe langa asta a si distrat personalul clinicii cantand diferite cantece.

"Am verificat adresa, si ca sa vezi, o familie Nakamura chiar locuia acolo. Le-am spus ca l-am gasit pe Yosuke", a spus Uemura.

Familia Nakamura le-a spus politistilor ca au dresat pasarea sa-si spuna numele si adresa timp de aproape doi ani.

Totusi, aparent Yosuke nu a fost deloc dispus la cooperare cu oficialii politiei.

"Am incercat sa fiu prietenos cu el si sa discutam, dar m-a ignorat complet", a incheiat Uemura.

1 comentarii:

Ce pacat de papagal!:x

 

Trimiteți un comentariu

Fluffy

Fluffy

Fluffy

Fluffy

1 Iunie

:xLa multi ani tuturor membrisorilor mei dragii si scumpi din acest grup..Va urez un La multi ani mare si dolse:x Sa aveti o zi de 1 Iunie minunata alaturi de cei dragi:xAaa si o zi de 1 iunie plina de cadouri!!:x

:xBye:*

:x:xVa ubesk:x:x

Fluffy

Fluffy

Fluffy

Fluffy

Fluffy Catelush

Fluffy Hamster